hur kan jag någonsin förlåta mig själv?

Jag hade krossat mitt eget hjärta. Och jag gjorde det för din skull. Min stora kärlek, mitt största misstag.

Du såg djupt in i mina ögon och sa att du älskade mig, du älskade mig så mycket att det gjorde ont. Du smekte min kind och log. Jag kände värmen som spreds inom mig och log tillbaks. Jag kunde ligga hela dagen och bara få titta på dig och ha dig nära. Jag hade aldrig känt mig lyckligare. Kände inte ens igen känslan. För första gången i mina 20 år förstod jag alla löjliga kärleksfilmer, vad lycka var och hur det kändes att älska någon.

Jag kommer aldrig glömma första gången dina läppar rörde mina i den kalla midsommarnatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0