you go girl

hatar skuldkänslorna.. hatar att känna mig som the bad guy och att allt är mitt fel. det tynger mig mest just nu och jag vet inte hur jag ska få det att sluta. allt känns så jävla fel och det känns som skulden växer för varje dag som går och äter upp mig levande. jag klarar ju inte av sånt här, jag bryr mig för mycket och har för mycket samvete. därför jag inte kan ljuga eller luras. i just can't.

börjar bli tom på piercings nu.. tagit bort 4 st på bara nån vecka, tungan rök för nån timme sen. vet inte varför men hoppas på nån förändring. idag fick jag hem lite grejer till naglarna jag och ellie ska göra iaf, nu behöver vi bara materialet till själva naglarna! heh. kommer nog i slutet av veckan, de ska bli kul att göra. men nu på onsda och torsdag är det intervjudags! så bara peppa och köra hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0