sunday

ännu en helg har gått men det betyder att jag är en helg närmare att flytta! yeey. längtar så sjukt mkt!! imorgon bilr en spännande dag. jag hoppas så så så så sååå mkt att dom ringer och säger ; GRATTIS du fick jobbet du kan komma upp och skriva kontrakt på en gång !! åh jag ba, VA OMG å svimmar av lycka. hehe typ nåt sånt ;) för sen ska jag till arbetsförmedlingen på möte och det skulle va så jävla awesome å bara få säga SO LONG MOTHERFUCKERRRRRS. mmm de skulle va nåt.

om dom inte ringer imorron fortsätter jakten..

men nu vill jag ha filmtips! come on help me innan jag dör av uttråkighet!

btw har precis gjort naglarna på ellie ! gick ju skitbra och blev asbra :D har tyvärr inga kort nu men de kommer !


random bild på min lilla buse ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0