sthlm

tja! vart uppe sen 7 imorse och jag är fortfarande pigg helt ootroligt hehe. Jag åkte till sthlm idag för att gå på intervju, väldigt intensiv med många frågor men det kändes bra! fick ingen feedback om hur det gick utan bara att dom hör av sig om någon dag så nu hoppas vi på det här!!

sen tog jag en vända på H&M och hitta en kjol och en bh på rea. gick till stationen och såg att jag var tvungen att vänta en timme på tåget så kom en kille från amnesty fram och ville snacka så lät honom göra de men vet inte vad jag tkr om saken, nån som vet om de är nån bra grej? iaf så tog jag en till vända på stan och såg såklart en scorett affär:( tänkte direkt nej jag borde inte gå in där pga mitt skoberoende.. jo en snabb koll vad som finns bara tänkte jag. jo tjena satt där med x antal skor i min famn med beslutsångest. haha. så ännu ett par Tiamo skor fick följa med mig hem. men fick dom jävligt billligt, 200 kr! så de va bra iaf.

men sen när tåget äntligen skulle gå så är det såklart försenat en halvtimme! men då fick jag en bra pratstund med jessica. så det har vart en ganska bra dag idag, fick åka gratis med snabbtåget in till sthlm idag så de va najs. och förhoppningsvis en lyckad intervju och liite shopping! awesome. snart ska jag hämta syrran och ta henne till hennes ridlektion. ciaao




har ju ett par liknande oxå från Tiamo men dom har kortare skaft och högre klack med platå! har länge velat ha knähöga skor frågan är bara vad fan man ska ha för kläder till hehe. blir väl jeans å nån schnygg tröja ;)


Kommentarer
Postat av: linda

Amnesty är bra! Jag ger 50 kr i månaden haha

2011-01-26 @ 19:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0