snart fredag!

hunnit med en del idag bla blivit förolämpad av en gammal gubbe haha.

*klippt cicci
*sjukhuset
*arbetsförmedlingen
*ica maxi + posta brev
*hämta syrran
*soovit
*lagat mat

nu borde jag betala en räkning men jag vill liksom inte.. så jävla tråkigt :(spec när jag betala för samma sak för en vecka sen. 

jo så var det ju en gubbjävel som ville säga vad han tyckte idag.

ful gubbe- oj, jag trodde de bara var tjurar som hade såndär ring i näsan, ska nån dra dig i den eller?
jag- eh nej..
ful gubbe- fy va hemskt fult det var!

asså?? så säger man väl inte till en helt random människa, idiot säger jag bara. tar ju absolut inte åt mig men blir irriterad att han tror han kan gå runt å säga sådär till folk.

men seriöst vad händer i helgen? JAG VILL FESTA !

imorgon ska jag spela badmminton med jessica haha kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0