PEPP

tjohoo igår var man på jobbintervju nr 1 i sthlm och ja det var ju inga problem. så kommer inventera på mercedes benz en helg, men är första reserv om någon skulle bli sjuk nu i helgen så kanske blir 2 helger :) så lite extra caash där de e ju alltid najs. sen är jag så stolt över mig själv som KÖRDE bil i sthlm igår för första gången :D gick svinbra och smidigt. och sen hälsa jag på jens, det var mkt trevligt ! hade ju lite att catcha up efter barcelona hehe.

och idag var jag på jobbinervju på ica i järna ! gick svinbra där med så hoppas att dom ringer nu i februari eftersom det var fullt just nu. men nu börjar det hända lite grejer iaf så det känns AWESOME. imorgon kommer ricky och ellie hit igen, mys. och på lördag ska jag och ellie sola lite tänkte vi. bli lite brun och frääsh. tyvärr så hade vi glömt fylla i en grej på nagelbeställningen så NU är det skickat från tyskland. woho..

nyss så ringde jag H&M och kollade varför jag aldrig får några bonucsheckar för jag handlar ju där heela tiden, ja då visar det sig att jag samlat poäng åt mamma i 5 jävla år ! haha fan. så nu beställde jag ett nytt kort i mitt namn iaf.

imorgon ska jag väl söka lite mer jobb nu när det går så bra :D bara att kööra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0