not like the movies

haft en suupertrevligt helg! ätit så otroligt gott, umgåtts med härliga människor och "tyvärr" druckit haha. fyfan mådde så jävla dåligt igår, fast tror mer på att vi åt nåt dåligt för både jag och en till blev magsjuka.. usch aldrig mått så dåligt typ så blir ju inge dricka på ett tag kan ja ju säga. kom hem idag från mörkö och nu sitter jag i soffan och funderar hur jag ska fördriva tiden..hatar att min sömn har gått tillbaks till gamla rutiner. känns som det kommer vara en tuff början på 2011. men jag ska fortsätta kämpa som jag alltid gör. önskar man kunde stänga av hjärnan för en stund bara, ah well i veckan blir det till att söka jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0