make love to the camera!

det är inte många gånger jag har stått som "modell" närmare exakt 3 gånger haha. blir verkligen inte bra på bild, krävs ju 100 bilder så 1 blir bra när jag själv tar, men det är nästan omöjligt att det blir bra när någon annan fotar mig! därför jag ser helt cp ut på alla foton som folk taggat mig på:( menmen tänkte visa dom tillfällena iaf.

här blir jag fotad till våran kalender som vi gjorde som projektarbete i 3an.


här gick jag som modell på en hårshow.


och sist men inte minst så fick jag prova på att vara "modell för en dag" hos the studio som jag jobbade åt i barcelona!


ja så nån modellkrarriär blir  det ju inte här hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0