i'm walking on sunshine OOHO

livet börjar kännas bra  nu! längtar så efter att få flytta!! kommer bli så sjukt skönt å kul å bara helt underbart! hihi. kan inte sluta tänka på vad jag behöver köpa och mer vad jag VILL köpa men har verkligen inte råd haha. men de kommer ^^ imorron ska jag följa upp en gammal dröm, jag hoppas verkligen på att det går. åh är så pirrig och känner mig så sjukt peppad på livet! tänk vad en liten lägenhet kan göra^^ så imorron lite ärenden på stan och söka jobb sen. i helgen ska jag jobba! få in lite CASH. ska sälja massa grejer på tradera sen när jag flyttat, ska skrapa ihop varenda liten krona:)

pepplåt, animal med neon trees !


man önskar ju att det var den värmen!  NU ska jag hänga tvätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0