i don't wanna drink, i just wanna dance.

blir så jävla less på att om man beter sig som man är helt korkad och bara gör som man själv känner för så verkar det lösa sig på bästa sätt ändå ! visst att hela sverige skrattar åt en men man får ett bra liv och massa pengar. så står man själv här och kämpar och försöker vara realistisk men kommer ingenstans. fan! jag är SÅ trött på att vara arbetslös så ni anar inte. har inte haft ett enda riktigt heltidsjobb, bara massa små slitjobb för skitlön. är så trött, på att kämpa, på att tänka ut planer hur fan jag ska klara mig, på att bo hemma, på att vara på exakt samma ställe i livet som jag var för ett år sen. vill bara sätta mig ner och gråta men vad hjälper det..
saknar kalmar, och H&M och alla jag lärt känna där..får komma ner snart igen. ja jag tycker inte livet är så jätteroligt just nu men jag tänker inte lägga mig ner och ge upp, bara att fortsätta.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0