hår!

jaha så har ännu en helg gått! en mkt trevlig sådan :) även fast jag inte kunde festa eftersom jag kanske skulle bli inringd till jobb om någon blev sjuk. men festade Utan alkohol igår på telge choppers och det var skitkul! bandet grabbarna grus var där och spela och vi dansade fan hela natten hah. jävligt skönt att vakna upp och inte va bakis medans andra låg och jämra sig ;)

tagit hand om mig själv lite i helgen också, igår blev det solning och idag satte jag i löshår! inte lite löshår heller haha, går ända ner till rumpan! men ska väl klippa av en bit..lite.

juste blev nockad rakt på näsan av en armbåge igår på dansgolvet haha, har fortfarande ont :( lyckades få ett sår under läppen också, men de är bara att köra på ! som ellie säger. lyckad helg säger jag bara!

och min cam funkar yeey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0