bra jobbat jennie

idag har jag vart duktig!! varit på på banken och faktiskt sökt ett frisörjobb! känner att jag vill hitta tillbaka till det och hitta en perfekt annons igår så det var bara att prova. får se hur det går, ska höra med dom nästa vecka eftersom det är så många som sökt, men hoppas! ja what else.. sökt andra jobb och skrivit in mig på massa bemanningsföretag. så nu jävlar ska det hända grejer. om det är nån som vill klippa sig så hör av er :)

en uppsättning jag gjorde i skolan;P



juste, när jag kom hem så hade jag fått massa "välkommen till nykvarn" grejer på posten. bla en gratis kloklippning så drog iväg med zingo på en gång. så han fick klorna klippta och ett stort ben med sig:) men så fort jag flyttar (igen) så kommer jag få välkommen till södertälje grejer också haha asbra ju. fick det nere i kalmar också!

Kommentarer
Postat av: linda

jag behöver klippa mig!

2011-01-20 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0