blöh dumma helg

happ det var ju tråkigt att ingen orkade skriva en rad till min tävling..

haft en hemsk helg och är helt förstörd och på skitdåligt humör. usch.

min dag idag.
kl 7 på morgonen, skrapar bilen och känner att jag måste spy. hinner bara vända mig om så åker hela frukosten upp. antagligen ångesten för jobbet, för sen vare bra.

köra upp till akalla

jobba på tom mage och längta efter lunch

slavjobba hela dan för pisslön igen.

fastnar i en olycka påväg hem så får kramp i benet av att hålla kopplingen hela tin och panik för försöka göra plats för brandbilar och polis å ambulans, asså ursäkta men hur fan lyckas två bilar frontalkrocka med varann på motorvägen?????

kommer äntligen hem, får ont i huvet å bara allmänt irriterad. äntligen en ny vecka imorgon.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0