bitterf*tta

börjar seriöst bli orolig för mina humörsvängningar :S inte kul å känna sig som ett psykfall som ena stunden är glad till förbannad till ledsen och börjar böla. men på torsda blir det ett besök på sjukhuset och antagligen få bort anledningen! (inte gravid!)

den här veckan började  bra iaf! fixade en väldigt viktig jobbintervju som jag ska på nu på onsdag! hoppas verkligen på det här jobbet så håll tummarna för mig. sen tog jag ett ångestladdat steg upp på vågen för att se så jag inte gått ännu mer upp i vikt men blev genast mkt gladare när jag såg att jag gått ner 2 kg ist :D:D har ju lite till att få bort men de e ju en början iaf :) fick hem mitt H&M clubkort idag woho så nu kan jag börja samla poäng till mig själv! hah.

imorgon ska jag och min sötnöt ellie  dra till ikea eftersom jag behöver lite saker till flytten. som typ ..bestick haha. behövs ganska mkt men får bara köpa det nödvändiga just nu då. sen har våra nagelgrejer äntligen kommit ! så ska hämta dom på samma runda och sen fixa naglarna:D är även barnvakt denna vecka så är ganska busy men de e bara braa.

men jag är lite sugen på utgång nån som e på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0