working nine to five.. ellleeeer?

jahapp då var första jobbdagen avklarad! mkt info på kort tid kan jag ju lungt säga hehe. men de känns bra faktiskt! imorgon slängs jag in i nattskift på en gång eftersom min fadder jag ska ha går så. 22-06;30 kommer jag jobba då! Så idag måste jag vara uppe lääänge så jag kan sova läänge imorron. låter ganska så perfa för mig ;)

fick även ett personligt passerkort efter att klarat ett test^^ känns lite kul på nåt sätt att ha ett eget kort som gör så man kommer in överallt haha. kortet på mig blev ju sådär.. as usual så det behöver ingen annan än jag glo på ! ;P likaså mina privata uppgifter.



känner mig lite trött nu faktiskt efter all info som tryckts in i hjärnan så ska nog vila en stund. ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0