miss li förgyller min dag

söndag idag och känns som jag måste fräscha upp mig lite efter sorg och sjukdom som jag hatf några dagar nu. första dagen på jobbet imorgon ju! så färgat ögonbrynen och ska ta en ansiktsmask också, försöka få lite liv i ansiktet hah. duscha och fixa håret lite, lär ju fotas till passerkortet också. usch blir alltid så ful på såna kort, och de ska man gå med varje dag! riktigt spänd och pirrig för imorron och det känns så jävla kul ! hihi.

igår var jag hemma hos linda med jessica och hade sims lan. fast vi gick mest igenom gamla bilder och filmer och jag var helt cp och skratta ihjäl mig åt allt. det va kuul. jag gjorde en Kissie gubbe i sims, hon ska ha 10 pojkvänner!

men nu ska ja se om jag kan få en takkrona som jag håller på och budar på på tradera. alltid när jag hittar nåt jag verkligen vill ha så är det nån som bjuder över hela jävla tin! som jag hitta ett sminkbord som inte en enda hade budat på så ja gjorde de och helt plötsligt var det 20 pers som börja buda :( men jag älskar tradera ändå! lite kap har man ju gjort ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0