aaah

godmorgon! hehe vakna kvart i fem nu på kvällen. var uppe vid halv två innan också för att gå ut med zingo. det gick skitbra att jobba natt! var piggare än nånsin när ja jobbat. och tillslut började de kännas som jag fattade vadfan vi höll på med haha. så sjuuukt mkt pappersarbete så man blir tokig. kommer ju äga på att skriva min autograf hehe.

var jävligt najs att glida hem på motorvägen och se alla stackare som var påväg mot sthlm till jobbet och köerna började bildas medans jag skulle hem och sova hihi. när jag kom hem var jag fortfarande pigg så gick ut med zingo och sen började jag steka ägg! haha wtf. tog ett tag innan jag kunde somna sen men när jag väl gjorde de så var det enda man drömde om var jobbet såklart. snurrig i huvet ja. såå bara att peppa för ny natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0