-Hej det är jennie!

Och som sagt sa jag att det var en MKT bra dag :D fick samtalet jag gått och väntat på!! ikväll kl 18 ringde dom och sa att jag är önskad på en fortsatt intervju till ett jobb som jag verkligen verkligen hoppas på !! så imorron gäller det.. inga misstag då är det fan kört. lite press har man ju nu. men de ska gå awesome så är det bara.

blev mkt ändring av veckans planer här eftersom det inte blir kalmar imorgon då och på lördag drar jag med ellie och ett gäng till örebro!! vi ska hyra en stuga och festa lite på lördan och på sönda ska vi gå på äventyrsbadet dom har där :D fan va kul ! älskar att bada och så kanske man kan få lite sommarkänslor också.


kan ju lungt säga att detta är en awesome week so far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0