trötter

tvätta tvätta heela dagen lång hehe. vi hade verkligen ett berg med tvätt ! när vi är klara kommer vi ha tvättat 6 maskiner haha shiet. och sen måste jag städa bilen lite för imorgon ska jag jobba med att inventera olika Ö&B affärer. inte nog att jag ska upp kl 4 på morronen utan ska även skjutsa några som jag ska jobba med som jag aldrig träffat förut hehe. men de går nog bra! lite extra cash är jävligt bra när man är arbetslös. men jag längtar verkligen till jag får börja praktisera på H&M de ska bli aaawesome! idag ska vi äta buffalo-chickenwings med klyftpotatis MUMS. vi gör klyftpotatisen själva och det blir så jääävla gott jag typ älskar potatis nuförtin. well ner och fixa mera tvätt, ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0