nyttigare tider? JA

Yey bara mysa idag igen :) spela lite tvspel och glo tv å käka massa skit, för idag blir det sista dagen med gottigott. har nämligen en ny plan på hur jag ska bli av med allt fett jag proppat i mig ! ska prova ett piller som heter 30days som tar bort bukfettet. så ska äta normalt och så bara att inte äta massa skit såklart, så ska man ta 2 tabletter morron å kväll i 30 dar å de ska tydligen funka! man ska gå ner en hel storlek så får hoppas på de nu då. ska börja imorron, spännande! beställde dom från internet för det var betydligt billigare där och då fick jag tydligen med några andra piller som är bra för magen å tarmarna haha så nu kör vi ;P så nu ska jag njuta av en så jävla god chokladgräddglass!

btw så lagade vi svingod och svinnyttig middag idag. jag älskar ju spenat så sjukt mkt haha så gjorde extra breda bandpasta med en spenatsås som vi koka ihop med parmesan ost både i och på. nomnomnom kan jag ju säga och mätt blev man.

imorron tänkte jag slinga håret igen och så har vi tvätttid.  that's pretty much it. todeluu !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0