miss my babyy

vilken dag säger jag bara! efter beskedet om praktiken ringde någon om ett inventeringsjobb som höll på 4 dar bara nästa vecka så jag tjänar lite extra cash. haft sånt jävla flyt idag så köpte en trisslott för att prova min tur men det blev ingen vinst men det gjorde inget, så jävla bra dag idag! chillat lite på stan med maja idag oxå, tog en tupplur nyss och nu saknar jag min älskling som åkte till nykvarn tidigt idag :( känns så tomt.. det här kommer vara det längsta vi vart ifrån varandra sen vi började träffas! haha sjukt.

imorron kanske jag och maja drar över till öland och kollar läget ^^ annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen men känner på mig att den kommer bli bra. ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0