lycklig

vet att jag uppdaterat dåligt men har fan inte haft tid ! haft så sjukt mycket för mig, have a life again ;) ja vad har hänt sen sist.. jobbat på H&M å de går skitbraa å e askul. får jävligt ont i fötterna bara :/ va ute i onsdags, skulle bara ta en öl med maja men de va så jävla billigt ute så jag tagga till å fortsatte supa med älskling, maja å tom. sen träffa vi på massa andra bla en tjej från jobbet ! så de va faktiskt skitkul, dansa å prata å va fulla haha.

och idag, idag överraska bästa älsklingen i hela livet mig med att ha lärt sig "First day of my life". så när vi prata i telefon när jag slutat jobba så börjar han spela gitarr och sjunga för mig!! åååååh <33

så idag ska vi bara mysa, zingo mår bättre men äter fortfarande medicin. men nu kan man springa å leka med honom iaf. ha en bra helg gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0