hihihihi för jag är 20 år ..

och har fri tillgång till alkohol ;) haha ja vad annars är bra med att bli äldre?? ne men de känns jävligt bra faktiskt ! jag fick öppna mina paket igårnatt för jag inte kunde vänta mer ^^ fick massa roliga prylar från lagerhaus, presentkort på H&M på 500 kr !! och en annan sak :p och så bakade han den ultimata chokladtårtan till mig även fast han inte ens tkr om choklad haha sötnosen. och ikväll lagade han asgood mat <3 känner mig lite bortskämd hihi.

igår hade jag de jättetrevligt också hemma hos emma! träffade emma och henke som är från jobbet och glodde på idol å snacka skit ;P mysmys.

nu kommer lite bildbomb från min mobil, enjoy !




my new shoes




fängelset som ligger centralt i kalmar, lyckades ta den här bilden på fyllan haha


svingod mat ! (thai)




ny jacka och "vantar" ^^


firade dagen till ära med lite sommarvin i detta kalla höstväder :)

hjärtat mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0