baaaaaaaakis

sitter i soffan efter en välbehövd dusch och slappar. huvudvärken har äntligen släppt men känner mig fortfarande full haha. men de va kul igår ! men jag undrar vart fan mina skor är, hade med mig extra skor eftersom jag hade mina superhöga stövlar men dom var inte i väskan när jag tänkte ta på mig dom när jag skulle hem så började gå i stövlarna men ramla ganska fort så fick hjälp av två snälla killar upp hahah. så tog av mig skorna och gick vidare i strumpor (Y) sen har jag lyckats göra toast och lämnat allt framme och kladdat ner som fan här hahah.b ah well idag ska det chillas på hög nivå. kolla på det där nya dansprogrammet och laga lite god mat och gotta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0