hej bloggen!

ja juste jag hade ju en blogg hehe. det har hänt lite grejer sen sist..mest tråkiga saker. flyttat hem till nykvarn igen och lämnat underbara kalmar med alla underbara människor där :( enklaste förklaringen är väl att vi inte var redo för sambolivet. men vi provade och mer än så kan man ju inte göra. anyway så ska jag verkligen försöka styra upp livet nu!! imorron ska jag;

*söka jobb
*fixa med arbetsförmedlingen
*köpa nutrilett och börja köra på de (slipper ju köpa mat då oxå)
*kolla hur det ser ut med lägenheter, om ni har tips om privatvärd och så snälla säg till!

ja det är väl en bra start. alla mina kläder och saker är fortfarande packade so i'm ready to move anytime !

ska försöka vara mer uppdaterad på bloggen men med tanke på hur mkt annat jag har att tänka på så kan den glömmas bort lite. ciaoo / Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0