Hejhej hallå!

Tjohoo nu startar jag min blogg igen och hoppas att det ska hålla i sig denna gång, typ tredje gången gillt? haha
Vill ju att ni där so far away ska veta vad jag pysslar med här borta i Kalmar. Till denna mysiga stad har jag flyttat med min kära pojkvän Anthony eftersom han ska plugga här. Medans han pluggar och festar ska jag leta efter ett jobb fort som fan så man kan leva lite.

So far.. så har vi flyttat in och börjar äntligen få ordning på saker och det är riktigt mysigt i vår lägenhet som är helt perfekt i storlek faktiskt. Zingobingo är självklart med och han verkar trivas som fan och ibland får han hoppa upp i sängen och mysa ^^ men nu har han vart halt i 2 dar :( så hoppas det går över annars får vi åka till vetrinären.

Ska ta massa bilder och lägga in dom idag så ni får se hur fint vi har det. Btw köpte så jävla snygga skor idag, dom kostade egentligen 1199 :- men de va 60% rabatt!! Lyckan. Kommer bilder på dom med ;)

Saknar mina vänner men gillar den här stan som fan faktsikt. Har allt man behöver, skitmysig, trevliga människor och det känns helt rätt bara.

Men jag får återkomma senare med lite bilder och så för nu tänkte jag ta en promenad med Zingoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0